Original title:
Fyzikální simulace ve 3D scéně s využitím knihovny PhysX
Translated title:
Physical Simulation in 3D Scene Using PhysX
Authors:
Jašek, Tibor ; Navrátil, Jan (referee) ; Pečiva, Jan (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2013
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií Abstract:
[cze][eng]
Tahle bakalářská práce je zameřená na simulaci fyziky s využitím fyzikálního enginu PhysX. Program je vytvořen v XNA Frameworku. Aplikace zahrňuje síťovou hru pro dva hráče a zobrazení několika fyzikálních simulací.
This bachelor thesis is focused on physic simulation utilized by physics engine PhysX. Program is made in XNA Framework. Application consists of network game for two players and presentation of few physical simulations.
Keywords:
collision detection; game engine; Lidgren.Network; PhysX; PhysX.Net; XNA Framework; detekce kolizí; herní engine; Lidgren.Network; PhysX; PhysX.Net; XNA Framework
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/54857