Název: Marketingová strategie produktu
Překlad názvu: Product Marketing Strategy
Autoři: Nováková, Andrea ; Vodičková, Jana (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Analýza SPLEPT; Marketingový mix; Porterova analýza pěti sil; Strategie; SWOT analýza; Uvedení na trh.; Vývoj; Development; Market launching.; Marketing’s mix; Porter five forces analysis; SLEPT analysis; Strategy; SWOT analysis

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/60667

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-571774


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet