Název:
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Překlad názvu:
Sales promotion and advertising of a particular company
Autoři:
Sýkora, Marek ;
Chalupa, Patrik (oponent) ;
Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2020
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]
Tato bakalářská práce se zabývá efektivním využitím prostředků podpory prodeje a marketingu společnosti v oboru prodeje postelí a matrací. Práce se skládá z části teoretic-ké, analytické a návrhové. V teoretické části se zabývám možnostmi podpory prodeje a marketingu, jejich popisem a uplatněním dle marketingové teorie. Vycházím při tom z literatury a rozhovorů s předními marketingovými experty. Analytická část je věnovaná výzkumu současně využívaných prostředků podpory prodeje Analyzované společnosti a její konkurence. Při výzkumu vycházím z analýzy hodnocení společnosti, jejich komuni-kačních kanálů a z rozhovorů s majitelem firmy. V návrhové části popisuju konkrétní způsoby zlepšení podpory prodeje a marketingu společně s odhadovanými náklady, tržbami, dosahem a návratností investice. V této části vycházím ze zjištění analytické části a zkušeností s online marketingem.
Sales promotion, marketing, communication mix, marketing research
Klíčová slova:
komunikační mix ;
marketing ;
marketingový výzkum ;
Podpora prodeje ;
analytic and proposal. In theoretical part I name and de-scribe possible tools of sales promotion and marketing. My main sources are literature and interviews of leading experts in marketing. Analytic part consists of research about tools of sales promotion currently used by analysed company and their competitors. In research I use customer reviews ;
available marketing communication of the company and interviews with owner of the company. In proposal part of my bachelor thesis I describe specific way to improve currently used sales promotion and also propose usage of other tools to improve marketing overall with specific numbers including costs ;
expected reach ;
revenue and return on investment. In this part I base my proposals on information from analytic part. ;
This bachelor thesis is about efficient usage of instruments of sales promotion and marketing of specific company in the field of beds and mattresses sales. Bachelor thesis is divided into 3 parts: theoretical
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(
web )
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/193286
Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-570723
Záznam je zařazen do těchto sbírek: Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce