Název: Marketingový plán pro společnost na audiovizuálním trhu
Překlad názvu: Marketing Plan for Company on the Audiovizual Market
Autoři: Spáčilová, Alice ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2018
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketing; marketingová strategie; marketingové plánování; marketingový plán; metody; společnost; SWOT analýza; company; marketing; marketing plan; marketing planning; marketing strategy; methods; SWOT analysis

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/82884

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-570591


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet