Název:
Využití sociálních sítí v marketingové komunikaci
Překlad názvu:
Social Media Application in Marketing Communication
Autoři:
Nejedlý, Roman ; Prek, Tomáš (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce popisuje využití sociálních médií v marketingové komunikaci. Vymezuje míru jejich účelného využívání a stanovuje postupy, kterými lze komunikovat s trhem a dosáhnout maximální efektivity.
Diploma thesis describes the use of social media in marketing communication. Defines the extent of their efficient use and establishes procedures that can achieve maximum efficiency of communication to the market.
Klíčová slova:
Facebook; Instagram; Marketingová komunikace; sociální média; sociální sítě; Twitter; YouTube; Facebook; Instagram; Marketing communication; social media; social networks; Twitter; YouTube
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/39611