Original title:
Využití sociálních sítí v marketingové komunikaci
Translated title:
Social Media Application in Marketing Communication
Authors:
Nejedlý, Roman ; Prek, Tomáš (referee) ; Chlebovský, Vít (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2015
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce popisuje využití sociálních médií v marketingové komunikaci. Vymezuje míru jejich účelného využívání a stanovuje postupy, kterými lze komunikovat s trhem a dosáhnout maximální efektivity.
Diploma thesis describes the use of social media in marketing communication. Defines the extent of their efficient use and establishes procedures that can achieve maximum efficiency of communication to the market.
Keywords:
Facebook; Instagram; Marketing communication; social media; social networks; Twitter; YouTube; Facebook; Instagram; Marketingová komunikace; sociální média; sociální sítě; Twitter; YouTube
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/39611