Název: Analýza výkonnosti call centra pomocí statistických metod
Překlad názvu: Analysis of Call Center Performance Using Statistical Methods
Autoři: Přikrylová, Veronika ; Novotná, Veronika (oponent) ; Doubravský, Karel (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [slo] [eng]

Klíčová slova: cluster analysis; collection process; connect rate of call centre; control charts; number of connected calls; number of promises to pay; number of really paid promises; tests of statistical hypothesis

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/25833

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-569969


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet