Original title:
On-line marketingová komunikace
Translated title:
On-line marketing communication
Authors:
Kašpaříková, Michaela ; Brávek, Ludvík (referee) ; Schüller, David (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2021
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce je zaměřena na online marketingovou komunikaci kosmetického studia L&N beauty lounge. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy, pomocí kterých je poté vypracována analytická část, která vyhodnocuje současnou situaci společnosti. Na základě těchto analýz a dotazníkového šetření jsou předloženy vlastní návrhy na zlepšení online marketingové komunikace.
The bachelor thesis is focused on the online marketing communication of the cosmetic studio L&N beauty lounge. The theoretical part explains the basic concepts, which are then used to develop an analytical part, which evaluates the current situation of the company. Based on these analysis and a questionnaire survey, own suggestions for improving online marketing communication are presented.
Keywords:
communication mix; marketing; marketing communication; marketing mix; online-marketing; questionnaire survey; dotazníkové šetření; komunikační mix; Marketing; marketingová komunikace; marketingový mix; on-line marketing
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/199827