Název:
Grafické intro 64kB s použitím sledování paprsku
Překlad názvu:
Graphics Intro 64kB Using Ray Tracing
Autoři:
Krupa, Martin ; Navrátil, Jan (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze][eng]
V mé bakalářské práci jsem mňel za úkol seznámit se s fenoménem grafického intra s omezenou velikostí, prostudovat existujíci zobrazovací techniky, které využívají sledování paprsku v reálnem čase a za pomocí týchto technik vytvořit vlastní grafické intro, kterého spustitelná verze nebude přesahovat 64kB. Taky popisuji historii těchto grafických inter a důvody ich vzniku. Práce obsahuje popis technik použitých při vytváření intra a taky porovnání těchto technik. Dále popisuje vlastní implementaci aplikace a dosažené výsledky. V závěru jsou pak zhodnoceny přínosy práce a způsoby pokračování práce.
The object of my bachelor's thesis was to get acquainted with phenomenon of graphics intro with limmited size, to study actual display techniques, which are using real-time ray tracing and make own graphics intro by using these techniques and executable of this intro is limmited to 64kB. The work also briefly introduces history of making graphics intros and reasons for their creation. It contains description of techniques used to create intro and comparation of them. This work also describes own implementation of aplication and its results. Finally there is evaluation of thesis and ways of improvements.
Klíčová slova:
3D grafika; 64kB; demo; demoscéna; intro; lom svetla; odraz; rendrováni v reálne čase; sledování paprsku; vektor; 3D graphics; 64kB; demo; demoscene; intro; ray tracing; real time rendering; reflection; refraction; vector
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/54715