Název:
Strategie rozvoje malého podniku
Překlad názvu:
Development Strategy of Small Company
Autoři:
Nácovský, Tomáš ; Kopecký, Petr (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce je zaměřena na analýzu současného stavu vybrané společnosti a jejího okolí. Pomocí strategické analýzy je určena konkurenční výhoda a pozice podniku na trhu. V souladu se strategickými cíli podniku a podnikovou vizí je navržen rozvoj podniku, který zahrnuje jednotlivé funkční strategie spolu s časovým plánem implementace.
Thesis is focused on analysis of current state of selected company and its environment. Using strategic analysis, the competitive advantage and place on market is determined. Strategic goals of company and its vision are designed in accordance with its development and it encompasses individual functional strategies together with schedule of implementation.
Klíčová slova:
analýza; Canvas; malé a střední podniky; model; rozvoj podniku; strategie; SWOT analýza; analysis; business development; Canvas; model; small and medium enterprises; strategy; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/81466