Original title:
Strategie rozvoje malého podniku
Translated title:
Development Strategy of Small Company
Authors:
Nácovský, Tomáš ; Kopecký, Petr (referee) ; Koráb, Vojtěch (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2018
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce je zaměřena na analýzu současného stavu vybrané společnosti a jejího okolí. Pomocí strategické analýzy je určena konkurenční výhoda a pozice podniku na trhu. V souladu se strategickými cíli podniku a podnikovou vizí je navržen rozvoj podniku, který zahrnuje jednotlivé funkční strategie spolu s časovým plánem implementace.
Thesis is focused on analysis of current state of selected company and its environment. Using strategic analysis, the competitive advantage and place on market is determined. Strategic goals of company and its vision are designed in accordance with its development and it encompasses individual functional strategies together with schedule of implementation.
Keywords:
analysis; business development; Canvas; model; small and medium enterprises; strategy; SWOT analysis; analýza; Canvas; malé a střední podniky; model; rozvoj podniku; strategie; SWOT analýza
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/81466