Název: Marketingová strategie vstupu na nový trh
Překlad názvu: Marketing Strategy for New Market Development
Autoři: Plottová, Sylvia ; RNDr. Michal Beránek, Ph.D., MBA (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: Marketing; marketing mix; marketing research methods; marketing strategy; off-price retail industry; Marketing; marketingová strategie; marketingový mix; metody marketingového výzkumu; off-price průmysl

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/5695

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-567675


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet