Original title:
Marketingová strategie vstupu na nový trh
Translated title:
Marketing Strategy for New Market Development
Authors:
Plottová, Sylvia ; RNDr. Michal Beránek, Ph.D., MBA (referee) ; Chlebovský, Vít (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2011
Language:
eng Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[eng][cze]
Tato diplomová práce vysvětluje strategickou marketingovou analýzu a popisuje její použitelnost při vstupu na teritoriálně nové trhy. Cílem této diplomové práce je analyzovat současnou situaci ve společnosti TK MAXX a použít tyto závěry společně s teoretickými východisky k určení nejvhodnějších marketingových nástrojů za účelem úspěšného proniknutí na český trh.
This master thesis outlines the marketing strategy analysis and describes its practicability in the process of entering a territorially new markets. This master thesis intention is to analyze current situation in company TK MAXX and use the findings and theoretical framework to determine what type of marketing tools should company use in order to succesfully enter Czech market.
Keywords:
Marketing; marketingová strategie; marketingový mix; metody marketingového výzkumu; off-price průmysl; Marketing; marketing mix; marketing research methods; marketing strategy; off-price retail industry
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/5695