Název:
Grafické intro 64kB s použitím OpenGL
Překlad názvu:
Graphics Intro 64kB Using OpenGL
Autoři:
Sykala, Filip ; Polok, Lukáš (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce pojednává o technikách tvoření malého spustitelného programu s omezenou velikostí na 64kB. Popisuje jeden z možných způsobů použití knihovny OpenGL pro takovéto účely. Blíže se zabývá fyzikou tuhých těles, tvorbou shaderů, dynamickým generováním textur a ozvučením intro aplikace. Prezentuje využití WinApi pro vytváření okna, V2 syntetizér pro hudbu a GLSL pro tvorbu shaderů. Vše je demonstrativně vytvořeno pod operačním systémem Windows.
Master's Thesis is about the techniques of creating a small executable program with size limited to 64kB. Describes one of the possible ways to use OpenGL for such purposes. With more detail describe the rigid body simulation, creating shaders, dynamic generating of texture and make music in intro scene applications. Presents using of WinApi to create windows, V2 synthetizer for sound and GLSL language for creating shaders. Everything is demonstratively created under Windows.
Klíčová slova:
64kB; demo; Fyzikální simulace; generování textury; GLSL; intro; maticové operace; omezená velikost; OpenGL; Perlin šum; pád domina; tuhé tělesa; V2 syntetizér; 64kB; demo; fall dominos; generate texture; GLSL; intro; limited size; matrix operation; OpenGL; Perlin noise; Rigid body simulation; V2 synthetizer
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/53611