Název:
Návrh komunikační strategie pro SVŠE Znojmo
Překlad názvu:
Proposal of Communication Strategy for SVŠE Znojmo
Autoři:
Peterková, Monika ; Veselá, Jitka (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zaměřuje na oblast marketingu, a to konkrétně na komunikační strategii daného podniku. Analyzuje současnou situaci pomocí marketingového výzkumu a jednotlivých analýz a srovnává teoretické poznatky se skutečností. Poté je navržena nová komunikační strategie, která je zaměřená na zvýšení zájmu studentů o nabízené obory.
Master´s thesis focuses on the area of marketing, specifically on the communication strategy of the company. It analyzes the present situation with marketing research and individual analysis and compares theoretical knowledge with reality. Afterwards, new communication strategy is proposed. It is focused on increase of interest of students in offered subjects of study.
Klíčová slova:
komunikační mix; Marketing; marketingová strategie; marketingový mix; marketingový výzkum; SWOT analýza; communications mix.; Marketing; marketing mix; marketing research; marketing strategy; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/26991