Original title:
Návrh komunikační strategie pro SVŠE Znojmo
Translated title:
Proposal of Communication Strategy for SVŠE Znojmo
Authors:
Peterková, Monika ; Veselá, Jitka (referee) ; Šimberová, Iveta (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2013
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce se zaměřuje na oblast marketingu, a to konkrétně na komunikační strategii daného podniku. Analyzuje současnou situaci pomocí marketingového výzkumu a jednotlivých analýz a srovnává teoretické poznatky se skutečností. Poté je navržena nová komunikační strategie, která je zaměřená na zvýšení zájmu studentů o nabízené obory.
Master´s thesis focuses on the area of marketing, specifically on the communication strategy of the company. It analyzes the present situation with marketing research and individual analysis and compares theoretical knowledge with reality. Afterwards, new communication strategy is proposed. It is focused on increase of interest of students in offered subjects of study.
Keywords:
communications mix.; Marketing; marketing mix; marketing research; marketing strategy; SWOT analysis; komunikační mix; Marketing; marketingová strategie; marketingový mix; marketingový výzkum; SWOT analýza
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/26991