Original title: Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Translated title: Customer Satisfaction Analysis and Recomentadions for its Improvement
Authors: Barouš, Vít ; Petr, Aleš (referee) ; Chalupský, Vladimír (advisor)
Document type: Master’s theses
Year: 2009
Language: cze
Publisher: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: ACSI; Balanced Scorecards; Costumer; Costumer satisfaction analysis; Costumer satisfaction index; Costumer satisfaction survey; ECSI; EPSI; The Business Excellence Model.; ACSI; analýza spokojenosti zákazníka; ECSI; EPSI; index spokojenosti zákazníka; metoda vyvážených ukazatelů výkonnosti podniku.; měření spokojenosti zákazníka; Zákazník

Institution: Brno University of Technology (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library.
Original record: http://hdl.handle.net/11012/6731

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-565666


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Brno University of Technology
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2024-04-02, last modified 2024-04-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share