Název:
Marketingová strategie pre podnik Ing. Augustín Dobiš AD SPECTRUM
Překlad názvu:
Marketing Strategy for Company Augustin Dobis AD SPECTRUM
Autoři:
Harant, Vladimír ; Laktiš, Peter (oponent) ; Světlík, Jaroslav (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [slo][eng]
Diplomová práce je projektem marketingové a komunikační strategie výrobní firmy. Práce obsahuje situační analýzu současného stavu a to včetně hodnocení slabých a silných stránek firmy, jejích příležitostí a hrozeb a na základě této analýzy je navrhnuta konkrétní marketingová a komunikační strategie, rozpočet a načasování.
Diploma theses represents project of marketing a communication strategy of manufacturing company. This work includes situation analysis of present situation including evaluation of weaknesses and streghts of the company, opportunities and threaths and on the basis of this analysis particular marketing and communication strategy, budget and timing has been designed.
Klíčová slova:
communication plan; marketing strategy; opportunities; segmentation; situation analysis; strenghts; target group; targeting; threaths; weaknesess
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/4054