Original title:
Marketingová strategie pre podnik Ing. Augustín Dobiš AD SPECTRUM
Translated title:
Marketing Strategy for Company Augustin Dobis AD SPECTRUM
Authors:
Harant, Vladimír ; Laktiš, Peter (referee) ; Světlík, Jaroslav (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2010
Language:
slo Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[slo][eng]
Diplomová práce je projektem marketingové a komunikační strategie výrobní firmy. Práce obsahuje situační analýzu současného stavu a to včetně hodnocení slabých a silných stránek firmy, jejích příležitostí a hrozeb a na základě této analýzy je navrhnuta konkrétní marketingová a komunikační strategie, rozpočet a načasování.
Diploma theses represents project of marketing a communication strategy of manufacturing company. This work includes situation analysis of present situation including evaluation of weaknesses and streghts of the company, opportunities and threaths and on the basis of this analysis particular marketing and communication strategy, budget and timing has been designed.
Keywords:
communication plan; marketing strategy; opportunities; segmentation; situation analysis; strenghts; target group; targeting; threaths; weaknesess
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/4054