Název:
Strategický rozvoj značky
Překlad názvu:
Strategic Brand Management
Autoři:
Beran, Jaromír ; Mráček, Pavel (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2020
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá návrhy pro rozvoj a budování značky u maloobchodní společnosti Goled, která se zabývá online prodejem LED osvětlení. V práci jsou identifikovány vhodné teoretické koncepty pro rozvoj značky. Nejprve je analyzována společnost, samotná značka Goled a její postavení vůči zákazníkům a konkurenci. Práce využívá především zkušenosti stávajících zákazníků značky, které následně využívá pro návrhy vhodného budování a rozvoje značky Goled.
The diploma thesis deals with proposals for the development and building of a brand at the retail company Goled, which deals with the online sale of LED lighting. The thesis identifies suitable theoretical concepts for brand development. First is analyzed the company, the Goled brand itself and then its position to customers and competitor. The work mainly uses the experience of existing customers of the brand, which it then uses to design appropriate building and development of the Goled brand.
Klíčová slova:
budování značky; identita značky; konkurence; strategické řízení značky.; vnímání značky; Značka; Brand; brand building; brand identity; brand perception; competition; strategic brand mananagement.
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/192136