Název:
Nastavení a reorganizace firemní strategie
Překlad názvu:
Setting and Restructuring Company´s Strategy
Autoři:
Ševčík, Michal ; Schumacher, Karl Heinz (oponent) ; Škapa, Stanislav (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [eng][cze]
Diplomová práce představuje konkrétní společnost z oblasti fitness, analyzuje její mikro a makrookolí a dynamiku daného průmyslu. Zaměřuje se na možnost aplikace strategie zahraničního partnera na místní trh včetně analýzy strategie řízení vztahů se zákazníky. Obsažená data získaná průzkumem trhu poslouží jako základ pro danou strategii.
The thesis introduces a specific fitness industry company, analyzes its micro and macro-environment and the dynamics of the industry. It is focused on the potential application of a foreign partner’s strategy on the domestic market including the customer relationship management strategy. Conducted market research provides data for the basis of the strategy in question
Klíčová slova:
business strategy; competitive advantage; customer relationship strategy; market research; strategic management; konkurenční výhoda; průzkum trhu; strategický management; strategie podniku; strategie řízení vztahu se zákazníky
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/6614