Original title:
Nastavení a reorganizace firemní strategie
Translated title:
Setting and Restructuring Company´s Strategy
Authors:
Ševčík, Michal ; Schumacher, Karl Heinz (referee) ; Škapa, Stanislav (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2011
Language:
eng Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[eng][cze]
Diplomová práce představuje konkrétní společnost z oblasti fitness, analyzuje její mikro a makrookolí a dynamiku daného průmyslu. Zaměřuje se na možnost aplikace strategie zahraničního partnera na místní trh včetně analýzy strategie řízení vztahů se zákazníky. Obsažená data získaná průzkumem trhu poslouží jako základ pro danou strategii.
The thesis introduces a specific fitness industry company, analyzes its micro and macro-environment and the dynamics of the industry. It is focused on the potential application of a foreign partner’s strategy on the domestic market including the customer relationship management strategy. Conducted market research provides data for the basis of the strategy in question
Keywords:
konkurenční výhoda; průzkum trhu; strategický management; strategie podniku; strategie řízení vztahu se zákazníky; business strategy; competitive advantage; customer relationship strategy; market research; strategic management
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/6614