Název: Spokojenost zákazníků a návrhy na její zvýšení
Překlad názvu: Customer Satisfaction and Proposals for its Improvement
Autoři: Vencálková, Eva ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2019
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: dotazníkové šetření; marketingový mix; spokojenost zákazníků; SWOT analýza; zákazník; customer; customer satisfaction; marketing mix; questionnaire survey; SWOT analysis

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/177942

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-562936


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet