Original title:
Spokojenost klientů a návrhy na její zlepšení
Translated title:
Client´s Satisfaction Analysis and Recommendations for its Improvement
Authors:
Říhová, Kateřina ; Mráček, Pavel (referee) ; Chalupský, Vladimír (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2010
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti klientů České pošty s.p. V teoretické části je vymezena charakteristika marketingového pojetí služeb, spokojenosti zákazníků se službami a způsoby měření či hodnocení zákaznické spokojenosti. Praktická část se zabývá průzkumem spokojenosti zákazníku se službami České pošty s.p. a následnou analýzou shromážděných informací a návrhem na zlepšení situace.
The bachelor thesis is aimed at the analysis of customer s of Česká pošta s.p. The theoretical section outlines the characteristics of marketing conception of services, the customer‘s satisfaction with the services and the ways of surveying the customer‘s satisfaction. The practical section is aimed at the survey of the customer‘s satisfaction with the services of Česká pošta s.p. and the following analysis of the gathered information and the suggest of improving the situation.
Keywords:
Customer satisfaction analysis; marketing services; marketing strategies; analýza spokojenosti zákazníka; marketingové koncepce; marketingové služby
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/9678