Název:
Marketingová podpora prodeje mobilních tarifů ve společnosti Telefónica Czech Republic, a.s.
Překlad názvu:
Marketing Sales Promotion of Mobile Tariffs in Telefónica Czech Republic, a.s.
Autoři:
Sochová, Kristina ; Šimeček, Filip (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato bakalářská práce je zpracovávána pro společnost Telefónica Czech Republic, a.s., která je poskytovatelem telekomunikací. Prostřednictvím analýzy současného stavu a dotazníkového šetření hodnotí stav marketingové komunikace. Obsahuje též návrhy, které by vedly k rozvoji marketingové podpory prodeje společnosti.
This thesis is elaborated for Telefónica Czech Republic, a.s. a provider of telecommunications. Through analysis of current survey and evaluate the status of marketing communication. It also contains proposals that would lead to the development of marketing sales promotion company.
Klíčová slova:
Marketing; marketingová komunikace; mobilní tarif; podnikatel.; služby; zákazník; businessman.; customer; Marketing; marketing communications; mobile tariff; service
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/10324