Original title:
Marketingová podpora prodeje mobilních tarifů ve společnosti Telefónica Czech Republic, a.s.
Translated title:
Marketing Sales Promotion of Mobile Tariffs in Telefónica Czech Republic, a.s.
Authors:
Sochová, Kristina ; Šimeček, Filip (referee) ; Zich, Robert (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2012
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato bakalářská práce je zpracovávána pro společnost Telefónica Czech Republic, a.s., která je poskytovatelem telekomunikací. Prostřednictvím analýzy současného stavu a dotazníkového šetření hodnotí stav marketingové komunikace. Obsahuje též návrhy, které by vedly k rozvoji marketingové podpory prodeje společnosti.
This thesis is elaborated for Telefónica Czech Republic, a.s. a provider of telecommunications. Through analysis of current survey and evaluate the status of marketing communication. It also contains proposals that would lead to the development of marketing sales promotion company.
Keywords:
businessman.; customer; Marketing; marketing communications; mobile tariff; service; Marketing; marketingová komunikace; mobilní tarif; podnikatel.; služby; zákazník
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/10324