Název: E-mail marketing s podporou renovace korporátní identity
Překlad názvu: E-mail Marketing with the Support of Restoration of the Corporate Identity
Autoři: Novák, Miroslav ; Krejčí, Tomáš (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: E-mail marketing; korporátní identita; on-line propagace; corporate identity; E-mail marketing; online promotion

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/32982

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-561547


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet