Název:
Prostor jako paradigma výuky
Překlad názvu:
Teaching-space paradigm
Autoři:
Cingeľ, Adam ; Müller, Rudolf (oponent) ; Rozwalka, Szymon (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta architektury
Abstrakt: [cze][eng]
Fakulta architektúry ako celok nie je len obyčajným priestorom pre výuku študentov, je sama sebou vzorom a ukazuje svoje možnosti. Mala by využívať svoj potenciál a umožniť užívateľom na vlastnej koži pocítiť rôzne typy priestorov. Oproti ostatným je fakulta architektúry výnimočná práve v tom že má možnosť využiť vlastné priestory ako samotný vzor k výuke.
Faculty of architecture as one is not just a space for educating the students, it should show its opportunities. It shoul use its potential and allow the users to feel differet types of space on their own. In comparison with other faculties, this faculty is unique because it can use its own space as a paradigm of educating the students
Klíčová slova:
Fakulta architektúry; platforma; prostor; studenti; výuka; education; Faculty of architecture; platform; space; students
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/190725