Original title:
Zhodnocení marketingového řízení a návrh na jeho zlepšení
Translated title:
Evaluation of the Company Marketing Management and the Improvement Proposal
Authors:
Šustková, Jitka ; Pavelka, Lukáš (referee) ; Chalupský, Vladimír (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2007
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým řízením společnosti VÍNO SÝKORA, s. r. o. Zkoumá celkovou situaci na trhu s vínem, společnost samotnou, její silné a slabé stránky,příležitosti a hrozby a na základě těchto analýz navrhuje taková řešení marketingového řízení, která by přispěla k získání nových zákazníků a tím ke zvýšení obratu a zisku společnosti.
This bachelor’s thesis is considering Marketing Management of VINO SYKORA, s. r. o. company. It is investigating the whole situation at the grape-vine market, the company itselfs, its strengths and weaknesses, opportunities and threats. According to these analyses it is suggesting new resolutions of the marketing businness, so it will lead to get new customers and heighten company profit.
Keywords:
Competitors; Customer; Marketing Management; Place; Price; Product; Promotion; Strategic Marketing; SWOT Analysis; Cena; Distribuce; Konkurenti; Marketingové řízení; Produkt; Propagace; Strategický marketing; SWOT analýza; Zákazník
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/18089