Název: Marketingová strategie podniku
Překlad názvu: Company Marketing Strategy
Autoři: Kocourková, Jana ; Svoboda, Martin (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: dotazník spotřebitelská půjčka; Marketingová strategie; marketingový výzkum; spotřební chování; consumer behaviour; consumer loan; marketing research; Marketing strategy; questionnaire

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/59356

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-559360


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet