Název:
Marketingová strategie podniku
Překlad názvu:
Company Marketing Strategy
Autoři:
Kocourková, Jana ; Svoboda, Martin (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato diplomová práce se zaměřuje na problematiku marketingové strategie nového produktu ve společnosti Provident Financial. Základem pro vytvoření nového produktu a vhodné marketingové strategie jsou údaje získané na základě teoretických poznatků a aplikace zvolených marketingových metod. Výstupem diplomové práce je nový produkt a konkrétní návrhy dílčích prvků marketingové strategie.
This diploma thesis deals with issues concerning marketing strategy of a new product at Provident Financial, s. r. o. The main grounds for the new product and appropriate proposal of marketing strategy are the figures acquired on the basis of theoretical findings and application of chosen marketing methods. The outputs of the thesis is the new product and the specific proposal of component parts regarding marketing strategy.
Klíčová slova:
dotazník spotřebitelská půjčka; Marketingová strategie; marketingový výzkum; spotřební chování; consumer behaviour; consumer loan; marketing research; Marketing strategy; questionnaire
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/59356