Název: Návrh změn v marketingovém mixu společnosti podnikající v HoReCa sektoru
Překlad názvu: Concept for Marketing Mix Change in a Company Operating in the HoReCa Sector
Autoři: Čarná, Lenka ; Novotná, Jana (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: komunikační mix; Marketing; marketingový mix; propagace; communication mix; Marketing; marketing mix; propagation

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/52128

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-558625


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet