Název:
Komunikační strategie pro firmu Bowling Blansko
Překlad názvu:
Communication Strategy for Company Bowling Blansko
Autoři:
Vomela, Radim ; Schüller, David (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato diplomová práce s názvem „Komunikační strategie pro firmu Bowling Blansko“ se zabývá marketingem a převážně komunikační strategií. Cílem práce je vytvořit návrh komunikační strategie pro vybranou firmu. První část práce se věnuje marketingovým pojmům, marketingové komunikaci a trendům, které s touto problematikou souvisejí. V druhé části se práce zaměřuje na analýzu současného stavu firmy. Na základě jednotlivých analýz jsou v závěrečné části práce navržena opatření vedoucí k efektivnější komunikaci se zákazníky a k jejich celkové spokojenosti.
Here, the Master’s thesis entitled „Communication strategy for the firm Bowling Blansko“ deals with the marketing and especially the communication strategy. The objective of the thesis is to design a communication strategy model for the selected business organization. The first part of the thesis is about marketing keywords, communication and trends closely related to the discussed topic. In the second part, the focus is pointed at an analysis of the current condition of the firm. On the basis of individual analyses, arrangements are proposed potentionally leading to a more effective communication with customers and consequently making them feel happier.
Klíčová slova:
bowling; komunikační mix; komunikační strategie; marketing; marketingová komunikace; marketingový mix; propagace; bowling; communication mix; communication strategy; marketing; marketing communication; marketing mix; promotion
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/66133