Original title:
Marketingový plán pro firmu Robertone Motors
Translated title:
Marketing Plan for the Robertone Motors Company
Authors:
Raždíková, Kateřina ; Ing.Václav Kuna (referee) ; Šimberová, Iveta (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2012
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato bakalářská práce je zaměřena na téma marketingový plán pro firmu známou pod názvem Robertone Motors, která se zabývá přestavbou a opravou amerických automobilů. Tato firma dosud žádný marketingový plán nemá, ač se již párkrát sama snažila nějak propagovat. Proto jsem se rozhodla vypracovat komplexní marketingový plán, který po dokončení bakalářské práce může tato firma použít. Marketingový plán je zaměřen pouze na majitele amerických automobilů, ke kterým by se firma chtěla vrátit.
This bachelor thesis concentrates on theme marketing plan for company known as Robertone Motors which re-builds and repairs american cars. This company hasn´t have any marketing plan yet. It has tried for some propagation few times. That´s why I chose to write a complex marketing plan which can be useful for this company. Marketing plan is focused only on owners of american cars. Company wants to get back to them.
Keywords:
Marketing; marketing mix; marketing plan; PPC; SEO; SWOT analysis; Marketing; marketingový mix; marketingový plán; PPC; SEO; SWOT analýza
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/9588