Název:
Návrh komunikačního mixu pro Wellness Kuřim
Překlad názvu:
Proposal of Communication Mix for Wellness Kuřim
Autoři:
Gavendová, Zdeňka ; Janoušek, Michal (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářské práce se zabývá návrhem komunikačního mixu pro společnost Wellness Kuřim. Teoretická část definuje základní pojmy v oblasti marketingu, dále obsahuje analýzu prostředí a popisuje marketingový mix, komunikační mix na základě zdrojů. Praktická část charakterizuje vybranou společnost, současný stav na základě provedených analýz mikroprostředí i makroprostředí a její dosavadní komunikační mix. V návrhové části je vytvořen komunikační mix společnosti, který vede ke zvýšení povědomí o firmě a jejich službách a ke zvýšení zisku.
This Bachelor thesis describes the designed promotional mix for the Wellness Kuřim center. The theoretical part of the thesis defines the basics concepts of Marketing. It also includes an analysis of the environment, marketing mix and promotional mix base on the obtained resources. The practical part of the thesis presents the current state of the Wellness center based on an analysis of the micro-environment and the micro-environment as well as their actual promotional mix. The other part of the thesis is a highlighted promotional mix for the center that would help to increase the awareness of the Wellness center, the improvement of their services and an increase in their profits.
Klíčová slova:
komunikace; komunikační mix; Marketing; marketingový mix; výzkum.; communication; communication mix; Marketing; marketing mix; research.
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/41760