Název:
Metodika propagace e-shopu bez placené reklamy
Překlad názvu:
Methodology for the Promotion of E-shop without Paid Advertisements
Autoři:
Walder, Marek ; Němcová, Zuzana (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Vymezení a definování specifika e-shopů a internetového prostředí v ČR. Popis neplacené formy propagace a jejich praktická účinnost. Návod na úspěšnou propagaci pro české e-shopy a to bez placených forem reklamy.
The definition and the definition of specific e-shop owners in order and Internet environment in the Czech Republic. Description of the unpaid forms of promotion and their practical effectiveness. Instructions for a successful promotion for the Czech e-shops and no paid forms of advertising.
Klíčová slova:
elektronické podnikání; elektronický obchod; internetový obchod; e-business; e-commerce; e-shop
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/6004