Original title:
Metodika propagace e-shopu bez placené reklamy
Translated title:
Methodology for the Promotion of E-shop without Paid Advertisements
Authors:
Walder, Marek ; Němcová, Zuzana (referee) ; Dvořák, Jiří (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2012
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Vymezení a definování specifika e-shopů a internetového prostředí v ČR. Popis neplacené formy propagace a jejich praktická účinnost. Návod na úspěšnou propagaci pro české e-shopy a to bez placených forem reklamy.
The definition and the definition of specific e-shop owners in order and Internet environment in the Czech Republic. Description of the unpaid forms of promotion and their practical effectiveness. Instructions for a successful promotion for the Czech e-shops and no paid forms of advertising.
Keywords:
e-business; e-commerce; e-shop; elektronické podnikání; elektronický obchod; internetový obchod
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/6004