Název:
Návrh marketingové komunikace pro akciovou společnost
Překlad názvu:
Proposal of marketing communication for stock company
Autoři:
Pazdera, Tomáš ; Jindra, Josef (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2007
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce navrhuje marketingovou komunikaci pro akciovou společnost 1. FC Brno. Sledovaná společnost se pohybuje na specifickém trhu, kde je využívání marketingových nástrojů významnou součástí. Samotný návrh je podložen několika důležitými analýzami.
Master´s thesis proposes a marketing communication for 1. FC Brno joint-stock company. Studied company´s business activities are focused on specific segment of market with substantial use of marketig tools. Prezentation itself is based on some important analysis.
Klíčová slova:
analýza; cíl; marketing; marketingová komunikace; marketingové nástroje; reklama; strategie; zákazník; advertisement; analysis; customer; marketing; marketing communication; marketing tools; object; strategy
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/25767