Original title:
Návrh marketingové komunikace pro akciovou společnost
Translated title:
Proposal of marketing communication for stock company
Authors:
Pazdera, Tomáš ; Jindra, Josef (referee) ; Šimberová, Iveta (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2007
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce navrhuje marketingovou komunikaci pro akciovou společnost 1. FC Brno. Sledovaná společnost se pohybuje na specifickém trhu, kde je využívání marketingových nástrojů významnou součástí. Samotný návrh je podložen několika důležitými analýzami.
Master´s thesis proposes a marketing communication for 1. FC Brno joint-stock company. Studied company´s business activities are focused on specific segment of market with substantial use of marketig tools. Prezentation itself is based on some important analysis.
Keywords:
advertisement; analysis; customer; marketing; marketing communication; marketing tools; object; strategy; analýza; cíl; marketing; marketingová komunikace; marketingové nástroje; reklama; strategie; zákazník
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/25767