Název:
Marketingová strategie podniku
Překlad názvu:
Company Marketing Strategy
Autoři:
Haščáková, Veronika ; Želinský, Peter (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Predmetom tejto bakalárskej práce je analýza súčasnej situácie vybraného podniku a následne návrh marketingovej stratégie, prostredníctvom ktorej by podnik mal dosiahnuť stanovené ciele.
The subject of the thesis is the analysis of the current situation in a chosen company and subsequently the proposal of marketing strategy by means of which the company should achieve set goals.
Klíčová slova:
marketing; marketingová stratégia; marketingový mix; marketing; marketing mix; marketing strategy
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/67944