Název:
Návrh marketingového mixu potravinářské společnosti
Překlad názvu:
Proposal of the Marketing Mix of the Food Company
Autoři:
Mrkvová, Adéla ; Milichovský, František (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Předmětem bakalářské práce „Návrh marketingového mixu potravinářské společnosti“ je analýza stávajícího marketingového mixu a poskytnutí návrhů na sestavení nového. Práce je rozdělena do tří hlavních kapitol. V první z těchto kapitol jsou zpracovány teoretické podklady, týkající se marketingu a jednotlivých složek marketingového mixu. Další kapitola obsahuje obecné informace o společnosti Hamé s.r.o., která je přední českou potravinářskou společností a zpracování potřebných analýz. Na základě těchto analýz jsou v poslední z hlavních kapitol navržena doporučení pro zlepšení problematických oblastí marketingového mixu.
The aim of the Bachelor thesis „Proposal of the Marketing Mix of the food Company“ is an analysis present marketing mix and provision of proposal for creating a new one. This thesis is divided into three main chapters. In the first of these chapters are processed theoretical background of marketing and individual components of the marketing mix. The next chapter containts general informations about Hamé s.r.o., which is a leading Czech food company and also containts processing of necessary analyzes. Based these analyzes, in the last of these chapters are designed recommendation for improvement problematic areas of marketing mix.
Klíčová slova:
4P; cena; distribuce; marketing; marketingový mix; produkt; propagace; 4P; distribution; marketing; marketing mix; price; product; promotion
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/82754