Název: Návrh marketingového mixu potravinářské společnosti
Překlad názvu: Proposal of the Marketing Mix of the Food Company
Autoři: Mrkvová, Adéla ; Milichovský, František (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2018
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: 4P; cena; distribuce; marketing; marketingový mix; produkt; propagace; 4P; distribution; marketing; marketing mix; price; product; promotion

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/82754

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-550078


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet