Název: Analýza komunikační strategie a návrh na její zlepšení
Překlad názvu: Analysis of the Communication Strategy and Suggested Improvement
Autoři: Herodek, Jan ; Hošáková, Iva (oponent) ; Kruntorádová, Markéta (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: komunikační strategie; Marketing; marketingový mix; propagace; communication strategy; Marketing; marketing mix; promotion

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/1145

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-548319


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet