Original title:
Analýza komunikační strategie a návrh na její zlepšení
Translated title:
Analysis of the Communication Strategy and Suggested Improvement
Authors:
Herodek, Jan ; Hošáková, Iva (referee) ; Kruntorádová, Markéta (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2009
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato práce se zabývá problematikou neúplné a nedostatečné marketingové činnosti neziskové organizace Orel jednota Telnice a jejích složek. Obsahuje analýzu stávajícího stavu a z ní vyplývající návrhy řešení. Zahrnuje plán a postupné kroky ke zlepšení stávajícího stavu.
This thesis solves the problem of unsatisfactory and incomplete marketing activity of the non-profit organization Orel jednota Telnice and its sections. It contains of present situation analysis and improvement proposal, which follows the analysis. Thesis includes the plan and steps to improve the present situation.
Keywords:
communication strategy; Marketing; marketing mix; promotion; komunikační strategie; Marketing; marketingový mix; propagace
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/1145