Název:
Marketingový Mix Společnosti Jiří Plocek
Překlad názvu:
Marketing Mix of Company Jiří Plocek
Autoři:
Dosedlová, Petra ; Jareš, Jaromír (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato bakalářská práce je zaměřena na návrh marketingového mixu vybrané společnosti. Zjistit současný stav firmy a podat následná východiska, jež by měla za cíl budoucí růst podniku. Cílem mé práce je vytvořit návrh marketingového mixu. Dílčími cíli je identifikovat faktory působící na chod firmy a zhodnotit, zda existují případné cesty, pomocí kterých by se docílilo lepší situace firmy na českém trhu.
This bachelor’s thesis is aimed on the optimal design of the marketing mix. Analysis of the current status of the selected company and file a subsequent basis, which should aim to future business growth. The aim of my work is to compare the current factors affecting the operation of the company, and to assess whether there are any ways through which would achieve a better situation of the company on the Czech market.
Klíčová slova:
Marketing; marketingové prostředí; marketingový mix; potřeba; segmentace; uspokojení; vztahy a spolupráce.; zacílení; Marketing; marketing environment; marketing mix; need; relationships and cooperation.; satisfaction; segmentation; targeting
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/33737