Název:
Komunikační strategie pro firmu Goldpress, s.r.o
Překlad názvu:
Communication Strategy for Company Goldpress, Ltd.
Autoři:
Masaříková, Lucie ; Heralecký, Tomáš (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá problematikou komunikace. Práce je zaměřena na analýzu současné marketingové komunikace a návrh nové komunikační strategie pro firmu Goldpress, s.r.o., podnikající v oblasti polygrafie.
Master`s thesis deals with a question of communication. This work is focus on analysis present marketing communication and suggestion a new communication strategy for the company Goldpress s.r.o. that business in printing trade.
Klíčová slova:
Komunikace; komunikační mix; komunikační strategie; marketing; marketingová komunikace; Communication; communication mix; communication strategy; marketing; marketing communication
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/6044