Original title:
Komunikační strategie pro firmu Goldpress, s.r.o
Translated title:
Communication Strategy for Company Goldpress, Ltd.
Authors:
Masaříková, Lucie ; Heralecký, Tomáš (referee) ; Šimberová, Iveta (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2009
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce se zabývá problematikou komunikace. Práce je zaměřena na analýzu současné marketingové komunikace a návrh nové komunikační strategie pro firmu Goldpress, s.r.o., podnikající v oblasti polygrafie.
Master`s thesis deals with a question of communication. This work is focus on analysis present marketing communication and suggestion a new communication strategy for the company Goldpress s.r.o. that business in printing trade.
Keywords:
Communication; communication mix; communication strategy; marketing; marketing communication; Komunikace; komunikační mix; komunikační strategie; marketing; marketingová komunikace
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/6044