Název: Systém pro správu a komunikaci hlášení o problémech
Překlad názvu: Trouble Ticket Management and Communication System
Autoři: Poremba, Tomáš ; Křivka, Zbyněk (oponent) ; Rychlý, Marek (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: incident; informačný systém; problém; správa; užívateľská podpora; incident; information system; management; problem; technical support

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/62140

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-547648


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet