Název: Analýza spokojenosti zákazníků KomTeSa, spol. s r.o. a návrhy opatření na zvýšení jejího zvýšení
Překlad názvu: Customer Satisfaction Analysis of Company KomTeSa, spol. s r.o. and Recomentadions for its Improvement
Autoři: Menšíková, Marie ; Matějka, Pavel (oponent) ; Světlík, Jaroslav (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza spokojenosti zákazníka; marketingový výzkum.; nástroje a modely hodnocení spokojenosti zákazníka; Spokojenost zákazníka; analysis of customer’s satisfaction; Customer satisfaction; instruments and models of customer’s satisfaction evaluation; marketing research.

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/63974

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-547269


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet