Original title: Analýza spokojenosti zákazníků KomTeSa, spol. s r.o. a návrhy opatření na zvýšení jejího zvýšení
Translated title: Customer Satisfaction Analysis of Company KomTeSa, spol. s r.o. and Recomentadions for its Improvement
Authors: Menšíková, Marie ; Matějka, Pavel (referee) ; Světlík, Jaroslav (advisor)
Document type: Master’s theses
Year: 2010
Language: cze
Publisher: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: analysis of customer’s satisfaction; Customer satisfaction; instruments and models of customer’s satisfaction evaluation; marketing research.; analýza spokojenosti zákazníka; marketingový výzkum.; nástroje a modely hodnocení spokojenosti zákazníka; Spokojenost zákazníka

Institution: Brno University of Technology (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library.
Original record: http://hdl.handle.net/11012/63974

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-547269


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Brno University of Technology
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2024-04-02, last modified 2024-04-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share