Název:
Návrh marketingové strategie na získání nových zákazníků
Překlad názvu:
Suggestion on Marketing Strategy to Win New Customers
Autoři:
Marečková, Zuzana ; Šrom, Marek (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá problematikou návrhu marketingové strategie pro společnost, která vyvíjí a implementuje informační systém. Na základě shromážděných teoretických východisek a analýzy současného stavu firmy byla navržena marketingová strategie, která má zajistit získání nových zákazníků.
The diploma thesis deals with a proposal of a marketing strategy for a company which develops and implements an information system. Based on collected theoretical groundwork and on the analysis of current state of the company, a new marketing strategy was proposed in order to obtain new customers.
Klíčová slova:
informační systém.; komunikační mix; korporátní identita; marketing; Marketingová strategie; communication mix; corporate identity; information system.; marketing; Marketing strategy
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/63950